sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Kuka ihmeen Pekka Harjunkoski?

Nyt on pakko vähän mainostaa ja markkinoida. Pekkaa siis.

Asiakkaallani työskentelevä myyntipäällikkö tykkää sanoa että hänellä on syystäkin kaksi korvaa ja yksi suu. Mikä on siis myyjän ja organisaation tärkein tehtävä? Se on kuulla. Ei pelkästään kuunnella, vaan kuulla.

No jotta ei heittäydyttäisi liian vaativiksi, aloitetaan vaikka siitä että saatetaan kuunteleminen kuntoon. Se on helppoa silloin, kun tiedetään ketä ja mitä kuunnella ja mitä sitten tehdä sillä saadulla tiedolla.

Me Kramissa autamme asiakkaiden pitämisessä. Malli on kovin simppeli. Tarvitaan kuuntelu, palvelu ja viestintä.

Kuuntelusta voi helpost ajatella että "kyllä me tunnetaan meidän asiakkaat" tai että "mehän tehdään joka vuosi asiakastyytyväisyysmittaus ja tavataan asiakkaita joka viikko". Joojoo. Mutta ette te tunne heitä.

Haluamme räjäyttää kuuntelun ja siksi Kramin tiimiin on liittynyt sen osalta Suomen parasta osaamista. Jos et tiedä kuka Pekka Harjunkoski on ja mitä hän osaa, ota selvää. Pekka lupaa tehdä "asiakaskuuntelusta pahuksen innostavaa koko organisaatiolle"

Ja siitähän me kaikki olemme innoissamme!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti